PDA

View Full Version : Rapsody N35 Multimedia Center?

Ducom
24-06-07, 22:44
Hallo beste mensen van MPC Club,

Ik ben op zoek naar een apparaat met harddisk waarmee ik ook via mijn netwerk bestanden kan afspelen van mijn PC. (streamen)

Er hoeft geen DVD-speler in te zitten omdat ik al een goede DVD-speler en een DVD-recorder heb.

Het apparaat zal worden aangesloten op een 42" plasma scherm, en als het even kan digitaal op een dolby/DTS receiver.

Is de Rapsody N35 (http://www.rhisc.nl/component/page,shop.product_details/category_id,27/flypage,shop.flypage/product_id,18/option,com_virtuemart/Itemid,26/lang,nl/) iets voor mij, af raden jullie mij iets anders aan?

Alvast bedankt voor het meedenken.

gr,
Roel

Ducom
01-07-07, 19:59
Wow, zoveel reacties had ik niet verwacht! 8O

Matr1x
01-07-07, 22:19
Ik ken de Rapsody N35 niet, maar de specs zien er best goed uit. Ik ben alleen benieuwd naar het bedieningsgemak en ik zou zelf eerst even het apparaat willen zien (en proberen) voor ik het zou kopen. Dat heb ik ook met mij DP-558 gedaan. Een half uurtje mee gespeeld en toen was ik wel overtuigd. Succes met je zoektocht...

Ducom
03-07-07, 20:59
Bedankt voor je antwoord Matr1x.

Natuurlijk zou ik zelf ook liever eerst het apparaat uit willen proberen, maar dan moet daar wel de mogelijkheid voor zijn.
Het enige verkoopadres wat ik op internet kan vinden is de webshop uit mijn link.

Vandaar ook mijn vraag...