View Full Version : Problemen met xvid, divx op Kiss-VR558
Ik vraag me af of ik de enige ben met de afspeel problemen op m,n nieuwe kiss vr558. Lijkt me technisch gewoon een DP558?
Ik kan dus geen Divx en of Xvid files afspelen, niet steaming en ook niet op drager. Zelfde file spelen wel op m,n DP450. De overige files zoals MPG, MP3 etc. geen probleem.
Weet iemand wat het kan zijn?
Ah, een mede stander. Nee, mij is het ook niet gelukt. Hij ziet ze niet eens op mijn Mac staan. Wel mijn muziek en foto's dus de link zelf werkt wel.
Ik kan dus geen Divx en of Xvid files afspelen, niet steaming en ook niet op drager. Zelfde file spelen wel op m,n DP450. De overige files zoals MPG, MP3 etc. geen probleem.
Lijkt me een technische storing. Mijn VR558 speelt (bijna) alles af ook streaming vanaf mijn pc. Van de 20tal divx die ik tot nu toe heb afgespeeld was er maar één met een 'verkeerde'codec waar ie op bleef hangen.
Heb je nog garantie?
Klinkt inderdaad of er iets mis is.
Ik heb zelf een DP-558, en ik heb gemerkt dat DivX4 en DivX5 altijd goed afspelen.
XviD is wel een probleem. Sommige versies spelen perfect af, sommige hakkerig, en sommige versies XviD geven gelijk een 'unsupported codec' melding. En dan heb ik het over de niet Qpel files. Qpel files werken zowiezo niet.
Ik kreeg vandaag me VR-558 binnen en ik kan ook geen divx afspelen
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2013, Jelsoft Enterprises Ltd.